Onderhoud & Support

Een onderhoudscontract is belangrijk voor de continuïteit en veiligheid van uw hardware of software oplossing die uw bedrijfsdata beschermen of opslaan. NextStep24 levert contracten bij alle componenten om deze volledig up-to-date en in topconditie te houden voor een optimale prestatie van de omgeving.

Tevens geven deze contracten de garantie dat bij een calamiteit, nieuwe functionaliteit of vraag u de juiste ondersteuning krijgt van de leverancier of NextStep24 engineers. Ook bij een defect aan uw hardware zal bij een actief onderhoudscontract de hardware worden vervangen binnen de gestelde SLA.

De NextStep24 contracten worden aangeboden tijdens kantoortijden of 24 uur per dag met een responsetijd van 4 uur.

Andere Diensten

  • Consultancy

    Consultancy

    ICT consulting, of advisering, is een segment dat zich richt op het adviseren van bedrijven over hoe zij ICT het beste kunnen benutten voor het behalen van hun bedrijfsdoelstellingen.

  • Advies en ontwerp

    Advies en ontwerp

    Adviseren en ontwerpen! Onze klanten en prospects vooruit helpen op een no-nonsens manier. Dit is wat wij als NextStep24 graag en veel doen. Open, eerlijk, helder en met als doel een goed en stabiel eindresultaat.

  • Implementatie

    Implementatie

    Server, netwerk –en storage infrastructuren zijn nog steeds hard nodig voor een goedwerkende ICT omgeving. Oplossingen hiervoor worden door NextStep24 engineers geïnstalleerd.

  • Assessments

    Assessments

    Na de significante investering in een IT omgeving is het wenselijk dat deze omgeving maximaal wordt benut. Experts van NextStep24 staan klaar om voor u te inventariseren of dit het geval is.

  • Strippenkaart

    Strippenkaart

    Heeft u behoefte aan technische ondersteuning, al dan niet op locatie, dan krijgt u die tegen inlevering van het benodigde aantal strippen, zonder verdere administratie.