NextStep24 en HPE bundelen hun krachten om organisaties te helpen bij het implementeren van moderne IT-oplossingen, inclusief on-premise opties. Ontdek de waarde van InfoSight, een op AI gebaseerde tool die potentiële infrastructuurproblemen voorspelt en oplost, waardoor de bedrijfsvoering wordt geoptimaliseerd. Ervaar proactieve probleemoplossing, vereenvoudigde troubleshooting en verbeterde klantenservice dankzij hun samenwerking.
In veel marktsegmenten is on-premise nog steeds de norm, terwijl cloudoplossingen momenteel veel aandacht krijgen. Toch is het belangrijk om ook met on-premise oplossingen te blijven innoveren. NextStep24 en HPE delen deze visie en willen organisaties graag helpen hierbij.
Als reseller is het niet alleen belangrijk om naar de klant te luisteren, maar ook om nauw samen te werken met IT-leveranciers. Door gezamenlijk aan een product te werken, kan een betere dienstverlening aan de klant worden geboden. NextStep24 en HPE delen deze overtuiging en zijn vastbesloten om organisaties te helpen bij het implementeren van moderne IT-oplossingen, inclusief on-premise oplossingen.
NextStep24 en HPE willen bedrijven laten zien dat een moderne IT-omgeving de werkdag aanzienlijk kan vergemakkelijken en de bedrijfsvoering kan optimaliseren. Als NextStep24 zijn wij trots op onze samenwerking met HPE en de waardevolle bijdrage die wij leveren aan de klantgerichtheid van dit bedrijf. Door regelmatig feedback te geven op het portfolio van HPE, zorgen wij ervoor dat de juiste producten en diensten worden geleverd aan onze klanten.
Een belangrijk deel van de producten waar onze klanten het meest enthousiast over zijn, is InfoSight. Wij zijn blij dat we InfoSight kunnen aanbieden aan onze klanten en hen kunnen helpen bij het behalen van hun doelen.
Bij InfoSight wordt Artificiële Intelligentie gebruikt in fysieke en virtuele omgevingen. Het verzamelt continu data van miljoenen sensoren uit systemen die HPE wereldwijd geleverd heeft en analyseert Cloud-gebaseerde machine learning om zo problemen tijdig te identificeren. Door deze unieke mogelijkheden om data te verzamelen en analyseren, kan InfoSight potentiële problemen voorspellen binnen de IT-infrastructuur en ze automatisch oplossen.
Vaak wordt storage beschuldigd van problemen in de infrastructuur, maar uit onderzoek van HPE blijkt dat veel minder dan de helft van de problemen gerelateerd is aan storage. De meeste problemen ontstaan door interoperabiliteit, slecht geconfigureerde omgevingen of slecht presterende servers.
HPE InfoSight zorgt voor een snelle diagnose van prestatieproblemen tussen storage en virtuele machines (VM's) en optimaliseert daarnaast de omgeving. Het kan ook zogenaamde "noisy neighbor VM's" aanwijzen en actie ondernemen. InfoSight identificeert en verhelpt proactief 86% van alle problemen. De problemen die niet automatisch opgelost kunnen worden, zijn daarnaast gemakkelijker te verhelpen omdat het duidelijker is waar het probleem zich bevindt. Dit is mogeljik zonder installatie (en dus beheer) van extra tooling!
Kortom, NextStep24 en HPE zijn zich bewust van de uitdagingen die organisaties met on-premise oplossingen ondervinden. Met behulp van InfoSight willen zij organisaties helpen bij het implementeren van moderne IT-oplossingen, om zo de bedrijfsvoering te optimaliseren en de werkdag te vergemakkelijken. Door nauw samen te werken met IT-leveranciers, kan een IT reseller zoals NextStep24 een betere dienstverlening aan de klant bieden en organisaties laten zien dat er wel degelijk verandering mogelijk is. Bedenk kopjes per alinea, moet wel passend zijn natuurlijk
Laat je e-mailadres achter en wij nemen contact met je op!
NextStep24
Overschieseweg 306
3112 NC Schiedam
Tel: +31 (0)10 3007890
E-mail: info@nextstep24.nl