> ONDERHOUD
EN SUPPORT
NextStep24 contact

NextStep24 Support Ticket

Hieronder zijn de contactgegevens van onze partners terug te vinden. Ook kan je waar nodig telefonisch contact met ons opnemen via 010-3007899 of een ticket aanmaken op:

> Wij staan 24/7 voor je klaar

Een onderhoudscontract is belangrijk voor de continuïteit en veiligheid van de hard -en software oplossingen die jouw bedrijfsdata beschermen of opslaan. NextStep24 levert contracten bij alle componenten om deze volledig up-to-date en in topconditie te houden voor een optimale prestatie van de omgeving.

Tevens geven deze contracten de garantie dat bij een calamiteit, nieuwe functionaliteit of vraag de juiste ondersteuning krijgt van de leverancier of NextStep24 engineers. Ook bij een defect aan jouw hardware zal bij een actief onderhoudscontract de hardware worden vervangen binnen het gestelde SLA.

De NextStep24 contracten worden aangeboden tijdens kantoortijden of 24 uur per dag met een responsetijd van 4 uur.

NextStep24 Support Pass

NextStep24 Support Pass

De NextStep24 Support Pass is een gepersonaliseerde pas die organisaties ontvangen na een bezoek van een NextStep24-technicus. Deze pas bevat alle relevante contactgegevens en een webadres waar een NextStep24 Ticket kan worden aangemaakt. Het doel van de Support Pass is om het indienen van technische ondersteuningsverzoeken te vereenvoudigen en de communicatie te stroomlijnen. Met de pas kunnen organisaties snel en efficiënt hun specifieke technische problemen, vragen of verzoeken indienen. Het biedt een handige en directe manier om toegang te krijgen tot de technische ondersteuning van NextStep24

> Kom in contact!

Laat je e-mailadres achter en wij nemen contact met je op! 

> Contact

NextStep24
Overschieseweg 306
3112 NC Schiedam

Tel: +31 (0)10 3007890
E-mail: info@nextstep24.nl